Vi ni läsa mer om stress? Läs på stresscoachen.mabra.com Denna vecka skriver jag om rädsla. Min rädsla ligger inte i hur jag klär mig. Det är tydligt. Antingen är jag orädd eller så är jag en kuf. Det är oklart. Jag reagerade först när jag kom hem från lunchen på Haymarket, jag hade två olika strumpor som korvade sig. En chef jag hade för länge sedan sa till mig när jag slutade: Sluta aldrig vara orädd. Va? Orädd? Jag var livrädd för honom stresscoachen.mabra.com #stress #rädd #fear #slutavararädd @carolinenorbeliecoaching

Vi ni läsa mer om stress? Läs på stresscoachen.mabra.com Denna vecka skriver jag om rädsla. Min rädsla ligger inte i hur jag klär mig. Det är tydligt. Antingen är jag orädd eller så är jag en kuf. Det är oklart. Jag reagerade först när jag kom hem från lunchen på Haymarket, jag hade två olika strumpor som korvade sig. En chef jag hade för länge sedan sa till mig när jag slutade: Sluta aldrig vara orädd. Va? Orädd? Jag var livrädd för honom stresscoachen.mabra.com #stress #rädd #fear #slutavararädd @carolinenorbeliecoaching Lyssna nu på: http://ift.tt/2fYfzoe

Kommentera

